STOR-SHOPPING PÅ MARIEBERG!

tjena!
vid klockan 18.00 så åkte jag,pappa och Maja till marieberg!
jag shoppade as mycket saker!
aja, jag får väll skriva upp vad jag köpte:
från Cubus köpte jag : halsduk,mössa och vantar!
från Ginatricot köpte jag: två toppar och en blus/tröja.
från Bikbok köpte jag: 3st par tights och en tröja!
från Glitter köpte jag: en snygg ring!
inget mera faktiskt:)
för pappa , han ville inte vara där mera så jag hann typ inte att titta i H&M ..
vi kom hem typ nyss, och då köpte vi pizza:D
och då åt vi pizzan! (hah, konstigt att vi köpte en pizza och sedan åt den;d
aja, snart ska jag göra mig iordning för att sova!
och imorgon måste jag plugga, Matte,Svenska och Engelska. kul då...
aja, nu har jag inget mera att skriva:)
vi ses imorgon, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0