MY DAY TODAY!

hejhej!
idag har jag ju vart med Julia,Lollo och Net:)
(jag skrev det på min devote blogg eftersom att jag var hos Julia och devote funkar där!)
men Net var typ hemma ett tag först, men klockan 15.30 åkte Lollo hem!
vi gjorde inte så mycket, vi pratade mest:)
men senare kom Net och då cyklade vi till Vilmer och William,
och då pratade vi med dom en stund. Sen cyklade vi till Oliver, och där pratade vi också en stund!
sen cykla vi tillbaks till Julia, där pratade vi mera;),
sen ville Net gå hem så då cyklade jag och Julia till Hagaskolan och körde prick, Edvin ( eller hur han nu stavar sitt namn.) han körde också fotboll så han var med oss på prick!
nyss har jag duschat och snart ska jag nog försöka sova,
PS: ( jag skrev på min devoteblogg idag att jag och Julia kanske skulle inställa våran fest, men det har ordnat sig så vi ska ha den på fredag istället!)
bloggar mera imorgon :), puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0