JÄVLA DEVOTE FUNKAR INTE.

tjenatjena!
JAG HATAR DET HÄRA.
igår när jag var hos mamma så tittade jag om devote funkade på den datan!
OCH DET GJORDE DET. och på denna jävla data funkar det inte.
men igår var jag ju hos mamma för att fira mig där, så utav mamma fick jag: läppglans, läppsyl, ansiktsmask, mobilmössa och sminkväska!, PLUS mobilen som jag igentligen fick i förskott på förra söndagen!
Utav Julia fick jag : sportspray, Graffity nagelack och jätte fina klister-saker man kan sätta på naglarna!
TACK SÅ MYCKET! BÄST ÄR DU. <3<3
utav mormor och morfar fick jag 500kr! :D
och utav Hannah ( moster ) fick jag ett present-kort på H&M !
idag på rasterna körde jag och Julia fotboll!
det var piss kul!, sammanlagt med alla gånger vi gjort mål så har jag gjort 4mål och Julia 5mål!
det är så jävla kul, och vi brukar köra Champions ( det är när man ska skjuta mål och gå vidare, och den som sist är kvar förlorar ) och jag och Julia brukar komma 3a hela tiden!
det är bara för att 2st killar i klassen är grymma och dom kan vi faktiskt inte slå;s
aja, idag skulle jag och Julia åka till marieberg!, men efter en liten stund kommer ett sms och där står det att hon inte kan följa med...
så vid klockan 18.00 så ska min familj åka istället!
just nu är jag ensam hemma!
men aja, byebye girls and boys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0