I woke up and you were gone.

det är typ ingen som tittar på den hära bloggen;)
på statestiken står det att det är 2st som tittar på denna blogg;)
men ah, jag får väll skriva på devote någon dag att jag har bloggat på den hära bloggen!
aja, förlåt för dålig uppdatering, men jag hade verkligen ingen blogglust idag!
efter skolan cyklade jag snabbt hem, sen var jag så trött så att jag råkade somna i soffan;)
då vaknade jag halv 5 och gjorde lite mat och efter det så höll jag på med läxorna AS länge!
Engelskan är klar!, i matten hade jag 7 sidor och jag har typ gjort 4st ;s
och Svenskan håller jag på med, fast den är inte klar.
så jag får göra resten i helgen!
nu har jag nyss duschat och fryser as mycket, för vi hade tydligen haft öppet fönster hela dagen i mitt rum, så nu har jag stängt det och satt på mig jätte sköna strumpor och nattlinne!
men så här såg shemat ut i skolan idag !
08.00 - 08.30 Christina läser och välkomnar Anna( typ som våran extra lärare ska hon bli. )
08.30 - 09.30 Svenska
09.30 - 10.00 Rast , FOTBOLL (L)
10.00 - 11.00 Bild
11.00 - 11.50 Matte
11.50 - 12.10 Lunch
12.10 - 12.30 Rast FOTBOLL IGEN!
12.30 - 13.40 Ta skolfoto och enskilda foton som tog as lång tid;p
13.40 - 14.40 Idrott ( då måste jag till-lägga att det var inte alls kul! vi körde Fridrott, och det hatar jag -.-
så som ni ser har jag haft en ganska jobbig dag, vi slutade ju 14.40 ....
nu ska jag typ sova:)
imorgon är det en enkel dag, har bara typ 2 lektioner som är jobbiga men annars så:)
och vi slutar 13.00 :D
förresten, imorgon äre fredag sen äre helg:D
GODNATT (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0