HAPPY BIRTHDAY TO ME.

hejhej!
devote dampar, och jag skrev ju på min blogg att det här var min extra blogg!:)
så idag har jag fyllt år, jag fyllde ungefär vid 01.00 på natten!
aja, idag efter skolan följde julia med mig hem, först åt vi mackor sen gick vi till lilla affärn och köpte energi drink (a'
och vid 17.45 kom alla mina släktingar, ( på pappas sida då:)
jag fick : utav farmor och farfar fick jag 500kr och gul/orangea rosor!
utav : Emma,Annelie,Jens och Jocke fick jag 400kr och ett jätte snyggt armband!
och a, det var faktiskt alla, eller jag fick ju av Julia också, då fick jag en hundring!:d. men imorse fick jag ju av pappa,ingela och maja också!
då fick jag : en platt TV, 300kr, en tröja, deo, smink borttagning och benvärmare, plus att jag fick en jätte söt text av maja! plus att jag fick frukost på sängen:d, jag har aldrig fått det.
och jag fick ju faktiskt en present av mamma i söndags, en förskotts present!, det var en Mobil :D
och imorgon ska jag fira med min släkt hos mamma!
och utav gabbe, jag har inte fått utav han än xd
aja, nu ska nog jag och julia hitta på något!
yeeah, pappa ska sätta upp min platt TV nu :D
aja, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0