funny day again!

hejhej, idag har jag,julia,net,alexandra,tonje,amanda,william och linus spelat fotboll och elsa var och tittade på i typ 3 min.
men vid 16.00 åkte alla hem, då var jag,net,julia,alexandra och amanda hos net!
sen vid 17.30 skulle alexandra och amanda hem så då var jag,net och Julia!
vi var inne och pratade och så men i slutet så var vi på haga och då kommer Wilmer och två andra och försöker cykla på oss:o
aja, men nu måste jag dra för om jag inte slutar nu så får inte jag duscha, och det måste jag göra!
imorgon kommer jag "kanske" att blogga men jag har inte så mycket tid, för hela dagen ska jag och Julia ordna med klassfesten och sen är ju klassfesten och den slutar klockan 21.30 !, men nu måste jag dra! hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0