devote fungerar inte.

hejhej, nu är jag hos pappa så devote funkar inte igen.
idag när jag skulle cykla hem ifrån Julia så ramlade jag-.-
jag sladdade med cykeln ( inte med flit. ), så det blev ett litet hål i mina jeans och jag skrapade i armbågen och så har jag ett litet brunt blåmärke under hakan ( jag råkade slå i hakan lite...
men aja, idag så sprang jag och Julia viaspåret, vi tänkte springa 2 varv, men vi orkade inte.
så efter det var vi typ helt slut så vi tog det ganska luungt!
men lite senare vid 18.00 så åkte jag och Julia till hagaskolan och där körde vi fotboll, prick(en fotboll-lek) och så gungade vi lite och prata!
och så körde vi fotboll och passningar och så hemma hos henne:)
och ikväll tittade jag på fångarna på fortet och nu ska jag sova snart:)
imorgon kommer pappa hem ifrån Göteborg (han spelar biljard-tävling där)
jag har inte sett pappa så mycket eftersom att jag har sovit över hos julia och innan det har ju jag vart hos mamma en vecka, plus att nu är han i göteborg och sover där.
det har vart ett underbart väder idag!, hoppas att det fortsätter så:)
aja, och som jag skrev på devote att jag och Julia tog kort igår. ( men bara så ni vet så kan ni aldrig få se dom bilderna, för Julias dator kraschade så då tog alla hennes bilder bort och hon har inte kvar dom på kameran!
aja, nu ska jag sova så godnatt!
bjuder på två bilder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0