det här är nu min extra blogg:)

har INGEN aning om varför jag bloggar här...
eller jo en liten anledning har jag ju, DEVOTE DAMPAR.
jag tänker verkligen inte byta tillbaks till denna blogg, men när devote är trögt och inte funkar kanske jag små bloggar lite här;)
hahah, men det är ändå lite onödigt när jag inte har haft en ända besökare här sen jag började med devote;)
men man kan ju i alla fall säga att det här är min extra blogg:)
men imorgon är det både Hagadagen och Kumlamarken, och på Måndag fyller jag år:D
guud så snabbt sommarn har gått...
och förresten , nu är min klass störst på hagaskolan:d
det är ÄÄÄGGGIIITTT, vi har fått mjuka stolar och skåp att hänga kläder i och att låsa in mobilen och sånt:d
och i år är det ju våran tur att gå Luciatåg i Hagaskolans gympasal!, JAG VILL VERKLIGEN BLI LUCIA!
vi ska lotta om det, och jag hoppas verkligen på att bli lucia!
men aja, nu ska jag nog kolla om devote funkar:)
hejdå, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0